10 دروغ رایج مردان به زنان !
باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

 

در زندگی زخم هائی است که مثل خوره روح آدم را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد . این دردها را نمی شود به کسی اظهار کرد ، چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای حقیر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد ، مردود است .
از آنجایی که در مورد دروغهای زنان به مردان سخن به میان آوردم ، عدالت و مساوات را در آن دیدم که 10 دروغ شایع مردان به زنان را نیز بازگو نمایم .
امیدوارم که بیشتر همدیگر را بشناسیم و درک کنیم .
 
 دروغ شماره 10
  اصلا چاق نیستی !
حتماً برای شما خیلی پیش آمده که قبل از رفتن به میهمانی بعد از ساعتها از اتاق خواب بیرون می آیید و از همسرتان سؤال می کنید : " توی این لباس چاق به نظر نمیام ؟ " بهترین جواب : " نه اصلا" ، برعکس خیلی هم خوشگل شدی" این تنها پاسخی است که آقایان می توانند جان سالم بدر ببرند . آنها از دادن پاسخهای متفرقه خود داری می نمایند ، چون ممکن است در اتاق با شدت بسته شده و به سر و صورتشان صدمه وارد شود .
 
 دروغ شماره 9
 من از دیدن زنهای زیبا توی فیلم لذت نمی برم !
دیدن زنهای زیبا و هوس انگیز در فیلمها از جمله مواردی است که کمتر مردی می تواند لذت دیدنش را حاشا کند . این دروغ باعث می شود که احساس کنید همسرتان فقط شما را لایق تحسین می انگارد و دیگران در نظر او بی اهمیت جلوه می کنند .
 
 دروغ شماره 8
 دربارش بعدا" صحبت می کنیم !
این عبارت کوتاه همسر شما را از یک بگو مگو و یا جر و بحث احتمالی خلاص می کند . در بسیاری از موارد همسرتان نمی خواهد در موردش بعدا" صحبت کند او هرگز نمیخواهد . این جمله باعث خواهد شد بخاطر مسائل کوچک و بی اهمیت ، مجادله و نزاع صورت نگیرد .
آقایان باید بدانند که گرچه این یک ابزار قوی و کارآمد بحساب می آید ولی زیاد استفاده کردن از آن باعث برملا شدن موضوع و لو رفتن قضیه خواهد شد .
 
دروغ شماره 7
تو منو یاد جنیفر لوپز می ندازی !
 نهایت تعریف همسرتان از شما این دروغ بسیار بزرگ میباشد . مقایسه شما با یکی از زیباترین ستاره های سینما می تواند اعتماد به نفس شما را بالاببرد . اگر شما واقعا" به این زیبایی هستید باید به همسرتان تبریک گفت .
همه زنها زیبا هستند اما نباید نعنا داقش را زیاد کرد چون ممکن است بیشتر ضرر برساند تا استفاده !
 
 دروغ شماره 6
 ! من عاشق دست پخت تو ام
از آنجاییکه بعضی از خانمها حتی پختن نیمرو را بدون کتاب آشپزی بلد نیستند و همسر آنها اغلب با غذاهای سوخته سر و کله می زنند و از طرفی مرتب سخن از هنرهای آموخته از مادرشان بمیان می آورند ، این دروغ تنها راه حل تصور می شود . همسر شما این دروغ را می گوید چون پیش خودش می گوید: " حداقل خودش برام غذا پخته ."
 
 دروغ شماره 5
من به زنهای دیگه فکر نمی کنم !
این هم یکی از انکارهای احساس برانگیز مردان می باشد . همسرتان دوست ندارد شما را اذیت کند پس راه حلی جز این نیست که بگوید (به دروغ یا واقعا" ) جز شما هرگز هیچ زنی توی فکرش نبوده . اگر همسرتان بگوید "هیچ زنی به زیبایی تو تا بحال ندیده ام" برایتان بسیار گوارا خواهد بود . البته آقایان باید بدانند که هیچگاه این دروغ را قبل از دروغ شماره 7 بیان نکنند .
 
 دروغ شماره 4
من چیزی ندارم که بخوام از تو پنهان کنم !
برخی اوقات از همسرتان گله میکنید که چرا با من حرف نمیزنی و چرا سکوت میکنی و این فکر به ذهن شما خطور میکند ، که او چیزی را مخفی میکند . معمولا آقایان مسائل کاری و مشکلات روزانه خود را دوست ندارند در خانه بازگو کنند ، تا موجب نگرانی و ناراحتی شما شود . بنابراین بیشتر با او صحبت کنید ، تا او از افکار و مشغله روزانه رها شود .
 
 دروغ شماره 3
! از خرید کردن با تو لذت می برم
اگر بعد از یک روز طولانی ، سر زدن به مغازه های متعدد ، پوشیدن لباسهای گوناگون و چانه زدن ها و ساعتها معطلی ، به صورت نیمه افروخته همسرتان بنگرید حتما" این جمله زیبا را از او خواهید شنید ولی صدای فشرده شدن دندانهای او نیز در این هنگام قابل تأمل است .
 
 دروغ شماره 2
 ! عاشق معاشرت با مادرت هستم
بعضی اوقات کلید ورود به قلب یک زن ، خانواده او می باشد . ممکن است یک مرد حتی از خانواده همسرش متنفر باشد ولی بدلیل عشق به همسر و حفظ رابطه اش اینطور وانمود می کند که نهار خوردن با مادر همسرش برایش خیلی لذت بخش است . تاریخ نشان داده که کمتر مردی علاقه واقعی به خانواده همسرش بخصوص مادر همسرش دارد .
 
 دروغ شماره 1
! متاسفم

چنانچه همسر شما خواسته باشد از یک موقعیت خطرناک و یا بگو مگوی بیخ دار نجات پیدا کند ، این جمله ساده خیلی مفید خواهد بود . با این جمله خیلی ساده می توان اخم یک زن را به لبخند تبدیل کرد . کافی است به شما بگوید که متاسف است و قول می دهد عوض شود تا همه چیز با خوبی و خوشی ، لااقل برای همان لحظه ، تمام شود .





:: برچسب‌ها: دروغ , زنان , مردان , شریک جنسی , همسر , احساسات , پول , دوست , نگاه , حق , چاق , عاشق , ورزش , خانواده , معاشرت , ماه عسل , دروغ مصلحتی , مادر , لبخند , زن , مرد , قلب , خانواده , رابطه , نگاه , نیمرو , سینما , جنیفرلوپز , هوس انگیز , زیبا , خوشگل , ,
:: بازدید از این مطلب : 1427
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا